Jak SEO agentura resuscituje web  

Když jste majiteli prodělečných stránek, je to znamení, že přišel čas na jejich léčbu. Místo pokoutných zásahů dohlédněte, ať se webové optimalizace ujme zavedená SEO agentura. Praha přitom může být jejím sídlem, ale stejně tak si můžeme najmout specialisty z jiného města. Veškeré práce se totiž dělají online. A co vás čeká? Po revizi www se experti pustí do úprav, které aktivují růst přirozené návštěvnosti mnohy o stovky procent. Jakmile přivedou na vaši platformu více zájemců, zvýší se i počet objednávek. Podívejte se na sérii kroků, kterými dostane odborník vaše www z červených čísel. 

Seriózní SEO agentura nejen z Prahy vždy začne webových auditem

Než se experti na SEO pustí do optimalizace, tak si najatá agentura analyzuje stránky vaší pražské firmy pomocí speciálního softwaru. Tak se jí podaří odhalit všechna slabá místa, která vás připravují o fanoušky a platící zákazníky. Podle chybových zjištění sestaví plán úprav a také příslušný rozpočet.

Pokud byste narazili na SEO agenturu, která vám místo řešení vycházejícího z revize nabídne standardizovaný balíček, tak s ní žádnou spolupráci neuzavírejte. V Praze je dostatek jiných společností a freelancerů, kteří se věnují internetovému marketingu včetně optimalizace a podobné faux pas je u nich nemyslytelné.

Na základě revize se nejprve udělá technické SEO

Agentura zkušená v optimalizaci webů nejdřív odstraní technické překážky, které odrazují zájemce z Prahy a okolí od procházení vašich stránek. Tím se může skokově zvýšit jejich návštěvnost klidně o desítky procent. Představte si, že máte e-shop plný obřích fotek, které zpomalují jeho načítání. Pak od vás všichni lidé se slabým připojením utíkají ke konkurenci. Přitom stačí obrázky komprimovat a rádi si nakoupí u vás.

Někdy se na loudavém nabíhání webu podílí i hosting a špatně nastavená mezipaměť. Lidé si také velmi často zaplevelují web videi. Věci znalá SEO agentura z Prahy nebo jiného města je následně přesouvá na externí vysílací kanály, čímž se opět zrychluje načítání stránek. Technicky zdatné www pak bez potíží tvoří zisk.

Ke špičkové konverzi přispěje obsahová optimalizace

Dalším krokem takzvaného on-page SEO je vylepšení psaných informací. Copywriter z agentury je obohatí o klíčová slova a propojí je se slovem Praha, je-li hlavní město vaší obslužnou lokalitou. Díky tomu začnou vyhledávače považovat obsah vašeho webu za správnou odpověď, když někdo zadá dotaz tvořený právě klíčovými slovy. Na základě specifikované lokality se současně přestanete zobrazovat lidem ze vzdálených koutů Čech, kteří nepatří mezi vaši cílovou skupinu. 

Textové SEO využije agentura rovněž ke zdokonalení původně uvedeného obsahu, aby na čtenáře působil zajímavě a byl mu k užitku. Praha je považována za vysoce konkurenční prostředí, pročež se copywriter snaží vymyslet poutavé nadpisy a přidává na vhodná místa v textu i výzvy k akci. Laicky řečeno navádí lidi, aby se k vám například rezervovali na nezávaznou konzultační schůzku. V neposlední řadě se v této fázi optimalizace zkvalitní i metadata. Veškeré zásahy opět podpoří vaše umístění mezi top weby se špičkovou prodejní konverzí.

Jakmile máte výše uvedené on-page SEO za sebou, může agentura dát do pořádku i váš odkazový profil nacházející se mimo stránky čili off-page. Až budete rozesílat poptávku po optimalizačních službách po Praze, zařaďte do užšího výběru jen ty nabídky, kde vám v případě uzavření spolupráce nebudou účtovat audit. Dejte nám pak v komentářích vědět, o kolik procent se vám zvedla návštěvnost.

Jiří Svoboda